Με «ταυτότητα» στην τουριστική αγορά
Ένα σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα», με δράσεις που θα αναπτυχθούν τα επόμενα τέσσερα χρόνια, έχει πλέον στα χέρια του ο Δήμος Ιωαννιτών και η πόλη. Κεντρικό σύνθημα θα είναι Ioannina Old.New.You Η νέα στρατηγική προήλθε με τη συνεργασία Δήμου Ιωαννιτών, Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και παρουσιάστηκε … Συνεχίστε να διαβάζετε το Με «ταυτότητα» στην τουριστική αγορά.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί